Steal My Heart/Kaechimi (2013)





Böyle filmleri izledikten sonra bu filmlere puan veren herkesin yaşı görünsün istiyorum elimde değil. Yani bu filmin 6'nın üzerinde puan alması anormal bir durum. Bence bu kadar yorum da yeter ama yine de çook kısa bir şekilde sebeplerimi sıralayıp yoruma son vereceğim merak etmeyin.

Hırsız kız, polis erkek.. Sıradan bir konu yine de iyi işlenirse izlenebilitesi yok değil. Fakat bu film iyi işlenmemiş. Neden? 

1.Tema okey ama en azından konuda biraz sıra dışı olunabilirmiş.
2.Oyunculuk.. Çok üzgünüm ama yok. Yani ben ana rolleri rollerine ısınmış görmedim açıkçası. 
3.Baş roller arasında elektrik yok. En azından oyuncular için izleyeyim diyor insan ama yok o da olmuyor.
4.Müzik.. Hatırlamıyorum bile ne vardı.
5.Gidişat:vasatın altında.

Çok romantik komedi filmi izledim, hele bu günlerde Kore filmlerinin dibine vurdum ama izlediğim 20 kadar filmin en kötüsü bu filmdi. 

 İşte tüm bu nedenlerden dolayı, bence her sitenin özel bir sistemi olmalı puanlayanların yaşını, cinsiyetini, en sevdiği ve sevmediği filmleri göstermeli. Bir istatistik oluşturulmalı yoksa bu tarz istenmedik durumlar ortaya çıkabiliyor seyirci için.

Benden bu kadar, bu filme bu kadar yorum geçten fazla. Son 40 dakikayı atlaya zıplaya bitirmiş biri olarak, yorumu bile isteyerek yapmıyorum sadece istedim ki benim başıma gelen başkasının başına gelmesin zamanları boşa gitmesin. 

Puanım: 
3.5

(3.5 puanlık yıldızım olmadığını fark ettim, eksiklik için özür dilerim)



Yorumlar