Yorum: Kimi ni Todoke/From Me to You (2010)






Uzun süredir yorum ekleyemiyordum çünkü bilgisayarım bozuktu, hazır çalışmışken hemen bir yorum ekleyip arayı kapatmak istedim. Bir süre önce deli gibi Asya filmleri izlediğimden bahsetmiştim. Ve bahsetmek istediğim o kadar çok film birikti ki, hangisini ne zaman yorumlasam bilemiyorum. Son yazdığım yorum bir Kore filmi ile ilgiliydi, bu seferki başka olsun deyip bir Japon yapımı seçtim. Aslında çoğu Asya yapımı severler bu filmi ya da en azından mangasını biliyordur. Ben sadece filmini izledim ama o kadar hoşuma gitti ki ilk bundan bahsetmek istedim. 

Japon yapımlarının sevdiğim yanı, hikaye çok farklı olmasa bile duyguları çok inandırıcı bir şekilde yansıttıklarını düşünüyorum. Şu zamana kadar izlediğim hiçbir Japon filmi beni bu anlamda yanıltmadı, hep filmin sonunda hissettiğim şey kocaman bir sıcaklık oldu. Kimi ni Todoke için de durum aynı. 

Swako Kuronuma sosyalleşme konusunda ciddi sıkıntılar yaşayan bir genç kızdır. Kendisine Halka filmindeki kız ile saç benzerliğinden dolayı arkadaşları 'Sadako' demektedir. Her ne kadar arkadaşları desem de Kurunuma aslında kimse ile iletişime girmemektedir fakat bu durum Shota Kazehaya adlı popüler bir öğrencinin okullarına gelmesi ile değişir.

Anlayacağınız klasik asosyal kız popüler oğlan filmi ama bu kadar mı sıcak olur bu film. 2 saat 8 dakikanın hepsini izledim ki ben azıcık sıkılsa ileri sararım filmi ama bu filmde nedense hiç sıkılmadım. Dediğim gibi olaylar çok farklı değildi ama sıcaktı ki bana bu yetti. 

Eğer şu an yazımı okuyorsanız ve bu filmi henüz izlememişseniz romantik filmlerden de hoşlanıyor şöyle sıcacık, samimi bir zaman geçirmek istiyorsanız bu filmi size gözümü kırpmadan öneririm.

Puanım:




Yorumlar