Yorum: Healer (2014-2015)

 
 
 
 
Tamam biliyorum bu dizi ile ilgili herkes bir şeyler yazdı ama deli bir hayranı olarak ben de yazmazsam kesinlikle olmazdı kimse kusura bakmasın. Ergen fanlar gibiyim (gücenmek yok) alarm sesim bile Healer ostu :( Bu duruma aslında biraz da üzülmüyor değilim ama umarım bu hastalığım daha iyisini bulunca geçecektir. Ya da...
 
Her ne kadar diziye aşık biri olsam da uzun uzadıya anlatmayacağım, genel olarak bir diziden nasıl bahsediyorsam bu diziden de öyle bahsedeceğim. Korkmanıza gerek yok. Diziyi daha hiç izlememiş olanlar için kısa ve öz bir tanıtım olacak bu.
 
Aslında konusundan da bahsetmeyecektim ama kendimi tutamadım.
 
Seo Jung Hoo Healer olarak adlandırılan bir gece kuryesidir. Cinayet dahil olmadığı müddetçe ücretine göre her işi yapmaktadır. Ustası ve ona yardımcı olan hacker dışında kimse gerçek kimliğini bilmemektedir. Görevlerinden biri ise bir kız ile yakından ilgili olan Healer kıza yakın olmaya başladıkça aslında kızın da onu araştırdığını ve ortak geçmişlerini fark eder.
 
 
Şimdi Healer'ı sevme nedenlerimden bahsedecek olursam.. O kadar çok var ki hangisinden başlasam inanın bilmiyorum. Ama madem şu anda onun Ost'unu dinliyorum müziklerinden bahsedeyim. Kimi müzikler dizinin ya çok gerisinde kalır ya da sanki müzikal bir dizi edasında dizinin önüne geçer ve insanı deli eder. Ama bu dizinin müzikleri kesinlikle öyle değil, hepsi dizi ile öyle iç içe geçmiş ki o şarkıyı dinlerken diziden kopmuyorsunuz, hem izlediğiniz sahnelere hem de müziğe aynı anda hayran olabiliyorsunuz.
 
Dizinin bir diğer güzelliği ise romantik, komedi, dram, trajedi, entrika.. Ne ararsanız bu dizide var. Ama hiçbiri birbirinin önüne geçip diğerlerini geride bırakmıyor. Tüm bu özellikler o kadar iyi birleştirilmiş ki harika bir şey çıkmış ortaya. Daha nasıl anlatayım bunu ben bilmiyorum, izlemeniz gerek.
 
Ama bu dizi ile ilgili asıl güzel olan şey ise kesinlikle oyunculardı. Herkes mi rolünü böyle zirvede canlandırır kardeşim! Bir kız olarak Ji Chang Wook'u bir kenara bırakıyorum ama dizide benim en en en ennnnn sevdiğim oyunculuk hiç şüphesiz Kim Mi Kyung'unki oldu. O nasıl bir rol, o nasıl bir oyunculuk. Onda biraz da kendimi gördüm yalan söylemeyeyim, ama yani bu karakteri beni herhalde 10 yıl geçse de unutamam abartısız söylüyorum zira her önüme gelene bu Ajumma'dan bir şeyler anlatıyorum :)  Sırf onunla ilgili mini dizi bile çekilebilir :) Dizide bütün roller kendine has, harika rollerdi bence. Karakterlerin hepsi değişik, hepsi tek tek incelenmeli. Sanırım ben en çok sorunlu rolleri sevdim. Bkz. Kim Moon Shik'in asistanı (obsesif kompulsif, garip psikopat bir karakter), Healer'ın ustası (yine deli bir karakter, aksanı mükemmel), Chul Min (değişik bir insan hala çözemedim).  Başrolden, misafir rollere hepsi birbirinden güzellerdi. Tabi hepsinin arasındaki enerji de çok iyiydi.
 
Ben ki çoğu dizide sevmediğim sahneleri ya da sıkıldığım sahneleri ileriye saran bir insanım, hiç acımam, bu dizide her defasında geriye sardım videoyu. Bu da yetmedi diziyi tekrar izlemeyi düşünüyorum. Bu da benim hayatımda Asya dizileri için yaptığım bir ilk olacaktır.
 
Şimdi biraz objektif olup, sonrasında yazıyı sonlandırma zamanı. Dizide beni şaşırtan, biraz da üzen bir nokta oldu ki o da sonu: mutlu ya da mutsuz bitmesi değil mesele burada ama dizi kesinlikle hızlı bir şekilde son yaptı. 20. bölümün 2. partına kadar her şey çok güzel ve havalıydı ama bu son bu diziye yakışmadı. Çok hızlı ve özensiz buldum bilmem diziyi izleyenler bana katılır mı.
 
Neyse kısa tutacağım demiştim burada kesiyorum o yüzden. Ama bu dizi hiç şüphesiz benim izlediğim en iyi Kore dizisiydi. İşte o kadar.
 
Puanım:
 
 


Yorumlar

  1. Ben 5.bölümündeyim şu an acayip bağımlılık yaptı ya başka bir şey izleyemiyorum :D Kore dizilerinin sonunun tatmin edici bitmemesine alıştığım için beklentimi yükseltmicem zaten ama şu anlık mükemmel gidiyor dizi çok sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bağımlılık yapıyor ;) Arkadaşım da aynen 'Kore dizilerinin sonunun tatmin edici bitmemesine alıştığım için beklentim yüksek değil' demişti ve sonuçtan oldukça memnun, sanırım artık alıştık bu duruma ve böyle mutluyuz :) Eminim diziyi çok kısa bir sürede bitireceksin :)Ben de daha iyisini bekliyorum şu sıralar ama umutsuz vakayım sanırım :(

      Sil
  2. ya bu dizinin mangası yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajınızı görünce çok heyecanlanmıştım var da benim mi gözümden kaçtı acaba diye. Hemen araştırmaya koyuldum ve acı gerçek: ne yazık ki mangası yok :(

      Sil

Yorum Gönder