Yorum: Cinderella (2015)





Moralim ne zaman bozuk olsa şöyle klasik romantik bir film izlemek isterim. Bunu daha önce birkaç kez söyledim gibi ama.. Neyse, günlerden bir gün yine moralim bozuktu, ne tesadüf ki o gün Cinderella vizyona girmiş. Haydi dedim arkadaşa filme gidelim. Başımıza gelmeyen kalmadı o gün. Orijinal seans yerine dublajlı seansa mı girmedik, cüzdan mı kaybetmedik.. Olabilecek her şey başımıza geldi anlayacağınız. Şimdi diyeceksiniz ki 'bundan bize ne?'. Evet cidden size ne, ama bir yere bağlayacağım konuyu da ondan uzatıyorum böyle. Filmde biraz-cık düşük puan vereceğim de, hani o gün kötü bir gündü ondan öyle oldu yoksa film belki de iyidir demeye çalışıyorum. Olmadı değil mi ? Evet, evet olmadı, yutmadınız bunu. 

Siz siz olun, filmin ne fragmanına ne de yorumlara bakmadan bir filme gitmeyin, tamam o kadar da kötü değildi ama bir farklılık yoktu. En son klasiklerden Maleficent'e giden biri olarak beklentilerimi biraz yüksek tutmuşum sanırım. Gerçi arkadaşım demişti klasik Kül Kedisi hikayesi farklı bir şey bekleme diye ama oyuncuları görünce, sonra bir de Disney farkı var tabi.. 

İki filmi kıyaslayınca, Angelina Jolie'nin filmin büyük bir kısmındaki cadı karakterinin ekranlara yansıması ile Cate Blanchett'in rolünü karşılaştırıyorum ve Blanchett'in kendisi söz konusu olunca bence daha iyisi olabilirdi. Açıkçası oyunculardan hep yan rolleri sevdim: mesela captain rolündeki Nonso Anozie çok iyiydi ya da kertenkele ve kazın insan halleri.. Gerisini siz anlayın.. 

Şarkılar için bir şey diyemiyorum çünkü tüm film boyunca Türkçe şarkı dinledik, sadece sonunda İngilizce çaldı onu da anımsamıyorum bile. 

Sonuç olarak bir filmle kıyaslarsam oldukça vasat ama klasik bir KülKedisi hikayesi olarak bakarsam ortalama bir filmdi diyebilirim. Çocuklarına izletmek isteyen varsa bence bu tarz bir film yerine beklesinler animasyon bir film vizyona girince gitsinler sinemaya.. Benden tavsiye :) 

Sevgiler...

Puanım:


Yorumlar