Son Zamanlarda Ne İzliyorum #3

Şu sıralar pek fazla paylaşım yapamadığımın farkındayım, pek dizi ya da film izlediğim de söylenemez ama en azından bir şeyler paylaşmak adına son zamanlarda neler izlediğimi söylemek istedim. Aslında hiç izlemiyorum dediğim anlarda bile en azından 1 dizi/film izlerim fakat çok kaliteli değilseler ya da paylaşım yapacak kadar da berbat değilseler sessizce köşeme çekilmeyi tercih ediyorum. Buradan anlayacağınız üzerine şu sıralar izlediğim diziler çok berbat  MÜKEMMEL! İyi ki birkaç haftadır Kore dizilerini izlemeye ara vermişim zira şimdi internette gezinirken fark ediyorum ki aslında o süreç zarfında çok da güzel yapımlar çıkmamış. Neyse, lafı uzatmayıp sadede geliyorum hemen.

Öncelikle buyurunuz utanç tablom:


Bu dizilerden sadece yeşilli olanları gerçekten! izliyorum, diğerlerini unutmuşum bile denilebilir. Hatta bir ara Perseverance, Goo Hae Ra'yı daizlemeye başlamıştım, eklemeyi unutmuşum ama maalesef pc'm bozuldu, uzunca bir süre kaçak bir şekilde kardeşimin pc'si ile idare ettim, pc'm düzeldi derken internet sözleşmemiz bitti vs. dizilere devam edemedim. Pc de internette geldiği zaman ise bu dizilerin hiçbirini izlemek istemedim ki özellikle Heart to Heart'ı severek izliyordum. Ama şu önümüzdeki 2 ayı atlatayım, psikolojim de el verirse bu dizileri tek tek bitireceğim. Bundan emin olabilirsiniz. Bana ne bundan! diyor olabilirsiniz de, evet haklısınız ama ben blogu biraz da kendimi teşvik amaçlı kullanıyorum yani gereğinden fazla ciddiye almazsanız bozulmam :) İşte izlediğim dizilere biraz daha ayrıntılı bir bakış:

#1- Falling for Innocence




Şu an bile bu şarkıyı dinliyorum, o kadar sevdim anlayacağınız. Diziye yakın bir arkadaşımın bir gün 'çingu sana bir fragman izleteceğim, başlamasını merakla bekliyorum sen de sevecek misin bakalım' deyip bana fragmanı izlettiği andan itibaren izlenecekler listeme girmiş, güzel olacağından da emin olduğum bir diziydi Falling for Innocence. Fragmanı her ikimizin de çok ilgisini çekti, ki ben o anda kaç defa izledim o fragmanı hatırlamıyorum bile. Dizinin iyi olacağından emin olmamın sebebi fragmanı ya da fragmandaki müzikleri değildi elbet, oyuncularıydı. Kim So Yeon ile Jun Kyung Ho'yu bu dizide oynatmak kimin fikri ise gelsin ona sarılacağım! + Jung Kyung Ho'ya böyle bir rol vermek. Kendisini Smile,You'dan biliyorum ve o diziyi izlediğim zamanlarda biri böyle bir rol oynayacağından bahsetse kesinlikle inanmazdım. İki diziyi de bilenler eminim ne dediğimi anlamışlardır. Kim So Yeon'a zaten Prosecutor Princess'den beri bayılırım. Bu role de çok yakışmış. Bu dizi hakkında ne desem az, bütün oyuncuların hemen hepsi çok iyi. Müzikler harika, konu eh işte güzel -her ne kadar şu biri ölür bilmem hangi organı başkasına bağışlanır sonra o kişinin ... ile ... birbirine aşık olurlar vs vs. korkmayın spo yok, burası zaten en başından belli- . Ama klasik olarak adlandırabileceğimiz bir konuya rağmen, olaylar çok güzel ilerliyor. Dizinin sonunun da güzel biteceğinden eminim. Daha başlamadıysanız, ve 'bitmeden başlamam' diyenlerden değilseniz pamuk eller klavyeye! 

#2- Angry Mom




Ama işte bu dizi! BU DİZİ, bu şarkı!!! Bu şarkıyı duyunca bile tüylerim diken diken oluyor. Bir aile dizisi bana kendini bu hisler ile izlettiriyorsa o dizi tek kelime ile MÜKEMMELdir. Bu dizide kötü bir tek oyuncu yok. Başrolleri geçiyorum, yardımcı oyuncular... Hepsi rollerini harika oynuyorlar ve ben ağzım açık izliyorum diziyi. Ji Hyun Woo'a saf rolü ancak bu kadar yakışabilirdi, şaşkınım. Kim Yoo Jung geleceğin oyuncularından, bu yaşta bu yetenek. Tebrikler, tebriklerrrr. Ama en önemlisi Kim Hee Sun, bu kadın beni neden bu kadar etkiliyor, inanamıyorum. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim ama dizilerine ALi'nin müzikleri çok yakışıyor. Bu kadının aurası muhteşem. Bu dizi bitsin, 50 bölüm demeyip Wonderful Days'i izlemeye başlayacağım. Beni kimse tutamaz!
Ben romantik olmayan dizi izlemem diyenler bile, ağlamak aynı anda gülmek, sinirlenmek, zaman zaman umutlanmak, huzuru hissetmek istiyorsanız bu diziye mutlaka ama mutlaka bir şans verin. Bence bu dizinin en kaliteli dizisi bu olacak. (en azından benim için...)

#3- Nodame Cantabile


Angry Mom'dan sonra bu diziye yorum yazasım -cidden- kaçtı. İzlemeye nasıl başladım hiç bilmiyorum, izlenecekler listemde olmasına rağmen uzunca bir süre daha izlemem diye düşünüyordum ama sanırım bölüm sayısının azlığına kandım. Bütün bölümlerinin yayınlanmış olamasına rağmen günde bir bölümden fazla izlemediğim tek dizidir sanıyorum. Sorun konusunda ya da oyuncularında değil, sadece dizinin şu garip efektleri beni birazcık! çıldırtıyor o kadar. Ama kararlıyım bu diziyi bitireceğim, hele klasik müzik modumda olduğum bir zamanda bitiremeyeceksem başka ne zaman izlerim ki. Hem Japonca da kulağa çok hoş geliyor.

Benden bugünlük bu kadar, takip etmek isteyen olursa buyurunuz düzenli olarak güncelleştirdiğim MDL hesabım tık tık. İzlediğim ya da izlemek istediğim Asya dizilerine ulaşabilirsiniz, beni takip etmeseniz bile bu siteye bir göz atın dizi/film seçmeniz konusunda eminim büyük yardımı olacaktır.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yabancı dizi izle 'me sitelerinin artışı ile bloglarda renklendi ilk kez ziyaret ediyorum blogunuzu güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder