Yorum: Dr.Ian



Dr. Ian, hastasını iyileştirme sürecinde aslında kendi yaralarını da iyileştiren bir psikiyatrisin hikayesinin anlatıldığı mini bir Kore dizisi. Her bölümü 10 dakika ve toplamda 9 bölümden oluşmakta. Yani isteyenler için bir günlük çerez bir dizi diyebilirim. 

Aslında bir süre önce dizi izlememe kararı almıştım fakat görüldüğü gibi kararlarımı uygulama konusunda pek de başarılı olduğum söylenemez. Bu durumdan hiç de şikayetçi değilim tabi. Her ne kadar dizi izlememe kararı alsam da yeni diziler nelermiş diye bakmaktan kendimi alı koyamadığım bir anda Dr. Ian'ın afişini görmüş ve Kara:Secret Love' ile tanıştığım Kim Young Kwnag'ı afişte görür görmez bu diziye başlama kararı almıştım. Konusunu şöyle bir okumuştum, hiçbir yoruma bakmamıştım. Dün aklıma esti ve diziye başladım, acı gerçek; ancak ilk bölümün sonunda mini bir dizi izlediğimi fark ettim. Ama böylesi daha güzel olmuş. Ben mini dizileri seviyorum. Çok zamanımı almıyor ama aynı zamanda Kore dizilerine olan özlemimi gideriyor. 

Dizi Park Sandara'nın aldığı ikinci baş rol, ikisi de mini dizi. İlkini izlemedim ama buradaki oyunculuğunu sevimli buldum.  Kim Young Kwang'ı sevdiğimi söylemiştim zaten. Şu gecenin bir vakti gözlük takma takıntısı olmasa daha bir karizmatik olurmuş bence ama onun dışında güzel bir diziydi. Az da olsa psikolojik öğeleri olması da cabası. 

Dr. Ian hakkında ne söylemeli bilemiyorum zira mini diziler normal boyuttaki dizilere nazaran çok daha basit oluyorlar. Bu da ortalama bir diziydi diyebilirim. İzlerken çok zamanınızı almayacağı için de tabi ki bu diziye bir şans vermenizi öneririm.

Yazımı sonlandırmadan, diziye aniden başlamama sebep olan şarkıyı dinlemenizi isterim, kliple birlikte tabi ki:




Puanım: 



Yorumlar