Yorum: Angry Mom






Peş peşe güzel diziler ve kitaplar bitiriyor olmak beni sevindireceği yerde büyük bir hüzne boğuyor. Sanki daha iyisi ile karşılaşmayacakmış gibi hissediyorum. Umarım öyle olmaz. 

Son Zamanlarda Ne İzliyorum postumda Angry Mom'dan ve en başından diziyi ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim. Diziyle ilgili tek endişem acaba senaristi seyircilere kulak verir de kafasındaki sonu değişir mi olmuştu ama sanıyorum ki böyle bir durum gerçekleşmedi. Zira biz seyirciler genellikle kötüler cezasını bulsun ve iyilere hiçbir şey olmasın, hayatlarının mutluluğunu bulsunlar, sevdikleriyle mutlu mesut yaşasınlar.  Ama böyle olunca da dizi tüm gerçekliğini kaybediyor. İşte bu dizide öyle bir şey olmamış, her şey tadında sonlandırılmış. Her ne kadar biraz buruk olsam da diziyi çok mutlu bir şekilde tamamladım.

Dizi 2014 MBC en iyi senaryo ödülünü kazanmış, ve sonuna kadar da bu ödülü hak ettiğini düşünüyorum. Dizinin konusunu ilk duyduğumda her ne kadar Kim Hee Sun baş rol olsa da -ki Faith'den sonra güzel romantik bir dizisini bekliyordum- izlememeye karar vermiştim. Klasik okul dizilerinden biri olur diye düşünmüş, bir anne okula geri dönüp okuldan bir öğretmene falan mı aşık olacak yani demiş diziyi kafamdan silmiştim. Ama takip ettiğim sitelerde en çok izlenen diziler arasında Angry Mom adını sürekli görmeye başlayınca 'eh, hadi ben de başlayayım madem' demiştim. Beklentim yüksek olmadığı için midir bilinmez, ben bu diziye ba-yıl-dım! 

Dediğim gibi Kim Hee Sun'u zaten çok başarılı buluyorum, kadın her rolü başarılı bir şekilde gerçekleştiriyor. Özellikle böyle güçlü karakterleri canlandırmak ona çok yakışıyor. Biz Kore dizilerinden kadınları genellikle erkeklerin savunması altında görüyoruz ama bu dizide Jo Kang Ja karakteri sadece kendisini değil kızını ve hatta kocasını koruyan bir karakter olarak karşımıza çıkıyor. Kişisel tercihim güçlü erkek, güçsüz kızdır ama bu dizi her anlamda benim için mükemmel bir dizi. 
Ji Hyun Woo favori oyuncularımdan olmamasına rağmen kendisini bu dizide çok beğendim, özellikle saf öğretmen rolü ona cuk diye oturmuş diyebilirim. Fakat en güzeli ise dizi boyunca gelişim gösteren karakterini izlemek oldu benim için. 
Bu dizinin en güzel yanlarından biri de karakterlerin gelişimi oldu benim için. Hepsi dizi boyunca inanılmaz değişiklik gösteriyor ve bunu izlemek bana ayrı keyif verdi açıkçası. 
Dizideki favori oyuncularım; Go Bok Dong, Han Gong Joo ve onun adamları oldu. Hepsinin karakteri inanılmaz farklıydı, çoğu Kore dizisinde gördüğümüzün dışında, sıra dışı karakterlerdi.
Dizide bütün oyuncular, amatöründen profesyoneline hepsi harika iş çıkarmışlar. Özellikle dikkat ettim bir inşaat sahnesinde repliği olmayan bir oyuncu vardı ama mimikleri vs o kadar iyiydi ki. Diziye o an bir defa daha hayran kalmıştım. 

Müziği için söyleyeceğimi zaten söylemiştim daha önceki yazımda. Ama tek endişem acaba dizinin sonuna kadar başka iyi müzik çıkamaz mı diyordum ki aklımda kalan başka bir müzik daha kaldı. Yani müzikleri de çok iyiydi. En önemlisi dizi ile bütünleşiyor olmalarıydı ki bunu da başarmışlar. (şimdi kontrol ettim de 2'den de fazlaymış ^^)

Genelde izlediğim bir diziyi ikinci defa izlemem ama eğer bir gün olur da izlemeye karar verirsem listemin ilk sıralarında bu dizi olacaktır eminim. Kısacası bu diziyi izlemenizi öneriyorum. Tamam çoğu yerde abartılı olaylar,karakterler vardı ama bence bu da dizinin güzel yanıydı be! Bu dizi 2015'in en iyi dizisi olacaktır kararım ise hala geçerli, Falling For Innocence diğer adayımdı (başlamadan önce) ama bu dizinin yanında hiçbir şey değil. Bu dizi için bir kelime seçecek olsam : CİDDİ derdim sanırım. Ciddiyetsizlik içinde bir ciddiyet vardı dersem yanlış olmaz sanırım. Diziyi izleyince vermek istediği mesajı anlayacaksınızdır. Herkesin zevkine hitap etmeyebilir diye düşünüyorum ama yine de herkese izlemesini tavsiye ederim.

Puanım:







Yorumlar