Yorum: Falling for Innocence




Puanım:

Kpss esti geçti ben de yavaştan izlemekte olduğum diziler ile okumakta olduğum kitapları sonunda! bitirme kararı aldım. İlk adımı da Falling for Innocence'ı bitirerek başladım. Son Zamanlarda Ne İzliyorum? postumda diziden kısaca bahsetmiştim. Şimdi ise dizi bittiğine göre genel yorumumu yazabilirim.

Dizi Min-Ho isimli 'cani bir yatırımcı'nın babasının intikamını almak için çıktığı yolda, geçirdiği rahatsızlık sonucu kalp nakli olması ve kalbini aldığı  adamın sevgilisine beslemeye başladığı duygular ile bunun etrafında gelişen olayları konu alıyor.

Konusu çok da orijinal diyemeyeceğim çünkü dizinin yayına başladığı dönemde aynı konulu başka diziler de vardı yayınlanmış. Ama Koreliler bunu seviyor sanırım, Kill Me Heal Me'yi izlediğim dönemde de çoklu kişilik problemi olan karakterleri konu alan diziler revaçtaydı. Bir süre sonra bu durum izleyeni sıkabiliyor, en azından beri. Yaratıcılık bu kadar mı köreldi arkadaşlar! 

Tabi yine de güçlü bir kadro ve kaliteli oyunculuklar ile bu durumu göz ardı edebiliyoruz. Ki bu dizinin kadrosu da çok çok iyiydi. Genel olarak oyuncuların hepsini bir kenara bıraksam bile Min-Ho karakterini canlandıran Jung Kyung Ho tek başına aldı götürdü diziyi bence. O nasıl duygu geçişleri, kişilik gelişimidir izlediğim! Mükemmeldi, diyecek başka bir şey bulamıyorum. İzlediğim en iyi oyunculuklardan biriydi. Açıkçası Kim Se Yeon'u çok beğensem de kendisi Kyung Ho'nun gölgesinde kaldı birazcık. Bunda rolünün de etkisi yok değil ama. Zira çok da öne çıkacak imkanı bulduğunu zannetmiyorum Se Yeon'un. Tabi dizinin sonunda acaba başka bir oyuncu olsaymış nasıl olurmuş diye de düşünmedim değil. Sanki aralarındaki elektrik biraz eksik gibiydi. Dizide dikkatimi çeken diğer karakterler ise şüphesiz Jo Eun Jin'in canlandırdığı çılgın polis ile Kyung Ho'nun yardımcısı Lee Shi Eon oldu. Ben dram özellikle dram dizilerinde böyle farklı, çılgın karakterleri çok seviyorum. O ağır havadan biraz da olsa kaçmama sebep oluyorlar. Özellikle Eun Jin çok güzel bir iş çıkartmış. Dizideki kötü karakterler içinse çok bir şey söyleyemeyeceğim zira hiçbirinden tam anlamıyla nefret edemedim. En önemli karakterlerden biri olan savcı Park'ı canlandıran Kim Young Hoon'dan ölesiye nefret edemedim mesela. Tamam o rolün dizide olmasından hoşlanmadım ama bir bütün olarak da nefret edemedim ne yalan söyleyeyim. Başka bir dizide iyi bir karakteri canlandıracak olsa koşa koşa izleyebilirim örneğin ^^

Dizinin müzikleri ise güzeldi. Diziyle çok güzel bütünleşmişlerdi ama diziden haberim olmadığı bir zaman bu müzikleri dinlemiş olsaydım bu kadar sever miydim işte orasını bilemiyorum. Yine de dizi ile böylesine bütünleşmiş olmaları güzel. Dinlediğim bir şarkının bana bir diziyi hatırlatması güzel oluyor çoğu zaman. 

Sonuç olarak bir daha izler misin diye soracak olursanız, hayır izlemezdim ama bu diziyi izlemiş olmaktan çok mutluyum. Özellikle Min Ho karakteri için. Şahsen çok daha başka, özel, farklı bir son tercihim olurdu ama bu klasik sonla idare edebilirim sanırım. İntikam konulu komediyle karışık dram dizilerini sevenlere ise önerebileceğim bir dizi. 

Sevgiyle kalın... 






Yorumlar