Yorum: Who are You: School 2015






Puanım:



School dizilerinden hiçbirini izlemedim, çok ilgimi çeken bir yorum görmedikçe de diğer dizilere bakmam diye düşünüyorum. Ama bu diziyi sevdim.

School 2015 genel olarak iyi bir diziydi. Güzel ve gizemli bir konusu, iyi oyuncuları vardı. Ama senaristin gazabına uğradığı gerçeği de göz ardı edilemez tabi. Karakter gelişimleri yok denecek kadar azdı, böyle olunca karakterler bir süre sonra sıkmaya başladı. Ama diziyi ortalamaya düşüren nokta ise aşk üçgeni oldu diyebilirim. Dizi başlangıçta aşktan çok uzak bir noktada ilerlemeye başlamışken son birkaç bölümde senarist dizinin çıkış noktasını unutup aşka odaklanmış gibiydi. Kim bilir belki de aşık olmuştur ^^ 

Oyuncular iyi gibiydiler, açıkçası çok emin olamadım. Kim So Hyun'u seviyorum ama bu dizide çoğu kez Suzy'e benzettim kendisini. Suzy'i de severim ama surat ifadesi hep aynı gibi geliyor bana bilemiyorum, bir soğukluk hissediyorum her defasında. Tabi bu düşüncelerim son bölümlere doğru değişti. Özellikle Eun Bi ile Eun Byeol'u bir arada görünce ve aralarındaki farkı hissettikçe bu düşüncemden vazgeçtim. Ama dizide en beğendiğim karakter Kang So Yeong oldu. Bir kötü karakterden ölesiye nefret ediyorsam -duruşuyla, bakışıyla, konuşmasıyla yani her şeyiyle- o oyuncu tamamdır benim için. Bu Yüzden Jo Soo Hyan'ı ona olan hislerimi bir yana bırakıp tebrik ediyorum. Tabi kendisi ile yakın zamanda bir dizide karşılaşmazsam çok da fena olmaz. Dizide başlangıçta çok sevip sonradan saç rengi değişikliğinden ötürü ona olan tüm hislerimi çöpe attığım bir karakter de oldu ki izleyip kim olduğunu kendiniz görün. Tamam hal ve hareketleri değişti ki dizideki tek karakter gelişimi olan kişi diyebilirim kendisi için ama bunu saç rengini de değiştirip gözümüzün içine sokmalarına gerek yoktu. Yeni saç rengi ile dizideki en sıradan, dikkat çekmeyen kişi oldu.

Dizinin müziklerine gelecek olursam, hepsi çok çok iyiydi hatta dizide en sevdiğim şey ostlarıydı. Çok yerinde seçimler olmuş, ba-yıl-dımm! 

Ama diziyi bir daha izler miyim? Hiç sanmıyorum. Zaten bir diziyi kolay kolay tekrar izleyen biri değilim, bu diziyi de izleyeceğimi sanmıyorum. 

Gençlik dizilerini sevenlere kesinlikle önerebileceğim, ama onun dışındaki seyirciye de özellikle gizem seviyorsanız bir şans verin diyebileceğim bir dizi oldu School 2015. Genel olarak bayıldım diyemeyeceğim ama izlediğim için pişman olmayacağım dizilerden biri oldu bile.

İzleyeceklere şimdiden keyifli seyirler ^^


Yorumlar