Yeni Kore Dizileri (Ağustos 2015 - Ocak 2016)

Bir süredir yeni Kore dizilerini gözüme kestiriyordum. Tabi bu sefer tüm bölümleri yayınlanana kadar bu dizilere başlamamaya kararlıyım. Yine de izleme ihtimalimin yüksek olduğu dizileri sizlerle paylaşmak istedim. Buyurun o diziler: 



Cheo Yong 2

Yayın Tarihi: 23 Ağustos-18 Ekim

Cheo Yong 2 ruhlarla iletişime geçebilen  Cheo Yong adlı bir dedektifin bu yeteneğini davaları çözmek için kullanmasını konu alan bir dramanın (Cheo Yong) devamı.

Dizinin ilk versiyonunu izlemedim, ama sanırım bunu izlemek için ilkini izlemek şart değil. Nedense bu versiyonu dikkatimi çekti, dizi sadece 10 bölüm. Sanırım nasıl bir dizi olduğunu görmek için en azından bir iki bölümünü izlerim zira şu suralar hayaletli dizilere karşı bir ilgim var ^^



My Daughter, Geum Sa-Wol

Yayın Tarihi: 5 Eylül - 21 Şubat

My Daughter, Geum Sa-Wol aslında klasik intikam ve nefret konulu aile dramı dizilerinden biri. 

Bir de üstüne 50 bölümlük bir dizi. Normalde uzun dizileri izlemeyen biri olarak bu diziyi izleme listeme eklememin tek sebebi: Yoon-Hyun Min. Kendisini Falling for Innocence dizisinde gözüme kestirmiştim. Asıl oyuncu olarak neler yapabileceğini merak ettiğim için bu dizinin de en azından ilk 5 bölümünü izlemeye kararlıyım.




She Was Pretty

Yayın Tarihi: 16 Eylül  - ?

Bu listedeki en çok merak ettiğim üçüncü dizi aslında bu. Dizi ile ilgili dikkatimi çeken ilk şey tabii ki Hwang Jung Eum ile Park Seo Joon'un başrolleri paylaşmaları oldu. Hatırlarsanız bu ikili Kill Me, Heal Me dizisinde iki kardeşi canlandırıyorlardı. Sevgili olarak nasıl olacaklar çok merak ediyorum doğrusu. Gerçi hemen o dizinin üzerine böyle bir dizide rol almaları ne kadar doğru bilemedim ama...

Dizinin konusu gençken çirkin olan ama sonradan güzelleşen bir çocuk ile gençken güzel olan ama büyüyünce çirkinleşen bir kız hakkında. Bu çirkin ördek yavrusu çocuk güzelleşince çocukluk aşkını aramaya karar veriyormuş falan filan. 

Hwang Jung Eum'un çirkinleşmesini nasıl halledecekler bilemedim. Yoksa çirkinden kastımız bildiğimi 'çirkin' değil de öyle gelişi güzel kullanılmış bir tabirse dizinin konusunun oldukça sağlam olması gerek sanıyorum. Neyse bekleyip görelim ;)





D-Day

Yayın Tarihi: 18 Eylül - 31 Ekim

Bu listede harika bir dizi olacağını hissettiğim iki diziden biri sanırım bu, aynı zamandan en çok merak ettiğim dizi de. Neden diye sorarsanız: konusu, konusu, konusu ... ve oyuncuları.

D-Day, doğal bir felaketin Seol'u vurması sonucu doktorların ve acil durum elemanlarının harekete geçmelerini konu alan biz dizi. 

Konusu hakkında haklıymışım değil mi ^^  Aslında bana konusu itibari ile The Last Ship'i hatırlattı ama bekleyip göreceğiz... Zaten sırf Kim Young Kwang için bile bu diziye bir şans veririm. Umarım böyle bir konuya yazık etmez ve çok güzel bir yapım çıkarırlar ortaya.



God of Commerce- Gaekju

Yayın Tarihi: 23 Eylül - ?

Bu dizi anladığım kadarıyla bir adamın fakirlikten zenginliğe giden öyküsünü anlatıyor. Konusu hakkında çok aydınlatıcı bilgiye rastlamadım ama siz bu dizinin neden ilgimi çektiğini bence anladınız bile ^^ : Jang Hyuk 

Fated To Love You'dan sonra çektiği dizileri izleyesim gelmemişti ama buna mutlaka bakacağım! Bu dizi ile ilgili çok umudum yok ama ne olacağı hiç belli olmaz...


Because It's The First Time

Yayın Tarihi: 30 Eylül - ?

Aslında bu dizinin çok da iyi olacağını düşünmüyorum ama sadece Choi Min Ho tanıdık geldiği ve mini dizi olduğu için dikkatimi çekti. Mini diziler genellikle pek parlak olmuyorlar zaten fakat özellikle zamanım kısıtlı olduğu dönemlerde illa ki bir Kore dizisi izlemek istiyorsam önce mini dizilere bakarım. Ne yazık ki mini dizi bulma konusunda çok iyi değilim, sadece hazır bu dizi dikkatimi çekmişken aklımda bulunsun istedim. Beklentim yok anlayacağınız.. 


Reply 1988

Yayın Tarihi: Ekim - ?

Reply dizilerini seviyorum. Dizinin adını görür görmez de kim oynuyor, ne zaman başlıyor diye hemen araştırmaya başladım. Aslında bu oyuncularla diziyi izlemezdim belki ama bakın bakalım dizide başka kim varmış : Park Bo-Gum! 

Şu an Hello Monster'ı izliyorum ve nedense Park Bo Gum o dizide dikkatimi çok çekti. Özellikle böyle gizemli bir gülümsemesi var ki.. Neyse Hello Monster'ın sırası değil şimdi. 

Ne diyordum?.. Evet bu diziyi de Park Bo-Gum için listeme aldım. Umarım zaman kaybı olmaz. Lütfen olmasınnnnnn.


Bubblegum

Yayın Tarihi: 26 Ekim - ?

Bu dizinin dikkatimi çekme sebebini önceki yorumlarıma şöyle bir göz gezdirmişseniz tahmin etmişsinizdir zaten ama olur da bilmeyenler için : My Girl hatırına diyorum... 

Bir de tabii The King of Dramas dizisinde oldukça dikkatimi çeken Jung-Ryeo Won'u başka bir dizide de görme isteğim ağır bastı. Konusu çok da merak edilesi değil sanırım çerez tadında bir dizi olacak ama ben oyuncular için bu diziyi izlemek istiyorum. 



Cheese in the Trap

Yayın Tarihi: Ocak - ?

Ve son olarak da Cheese in the Trap. Listedeki en merak ettiğim ikinci ve iyi olacağına neredeyse emin olduğum bir diğer dizi. Sanırım buradaki dizilerin hemen hepsini oyuncuları için izlenecekler listeme almışım. Ama bu dizinin sadece oyuncularını merak etmiyorum, konusunu da merak ediyorum .

Dizi aslında bir webtoon uyarlaması.Ve o webtoon hala yayınlanmakta. Aslında içimden bir ses webtoon'u okumaya başla dese de 3 sezon, bilmem kaç yüz bölüm sen hayatta izleyemezsin diyor. Sanırım en iyisi diziyi beklemek olacak. 

Dizi ailesinin fakirliğinden ötürü 1 yıllık ara verdiği okula geri dönen Hang-Sul isimli bir kızın üst sınıftan çalışkan ve atletik Yoo Jung ile olan ilişkisini konu alıyor. Joo Jung'un tüm o harika görünüşüne rağmen karanlık bir tarafı vardır ve Hang-Sul hayatını altüst edenin Joo Yung olduğuna emin olsa da neden 1 yıl sonra onun böyle iyi davrandığını bilemez. Vs vs.

Dört dörtlük görünen ama karanlık bir tarafı olan asıl karakter... Hmmm.... Kulağa daha ne kadar ilginç gelebilir değil mi ^^ Bana nedense bir an Playfull Kiss'i anımsattı ama ondan iyi olacağını şimdiden hissedebiliyorum. Playfull Kiss komedi tarzı bir diziydi ama bu sanırım ciddi bir şey olacak.

Bir de sonunda Doctor Stranger'dan sonra Park Hae Jin'i asıl karakter olarak izleyebileceğim, daha ne olsun!! Bu diziyi beklerken uzun zamandır arka plana attığım Bad Guys dizisine de bir şans veririm belki, kim bilir ^^ 



Yorumlar