Yorum: Midnight Fm





Midnight Fm, son radyo programını sunan Go Seon Young'un kızı ve kardeşini esir aldığını, ve verdiği talimatları gerçekleştirmesi gerektiğini söyleyen bir seri katilden mesaj almasıyla başlar. Seon Young bir yandan katilin talimatlarını gerçekleştirmeye bir yandan da ailesini kurtarmanın yolunu bulmaya çalışır.

Filmin konusu belki şimdi bakıldığında çok farklı gelmeyebilir, benzer birkaç yapıma daha rastladım ama özellikle çekildiği dönem için çok iyi bir film olduğunu düşünüyorum. Bu konulu bir filmi ilk kez izleyen biri olarak ben filmi çok ayrı bir yerde tutuyorum zaten. Ama bu filmi çok beğenmeme neden olan etken kesinlikle oyuncuların kalitesidir. 

Soo Ae ve Yoo Ji Tae'nin birbirinden farklı film ve dizilerini izleyen biri olarak en iyi performanslarını Midnight Fm'de gösterdiklerini düşünenlerdenim. Bence iki oyuncu da bu dizideki rollerini gerçekten hakkını vererek oynadılar. Tabii Old Boy'u izlemediğimi söylemeliyim zira duyduğuma göre Ji Tae orada da harika bir iş çıkarmış. Ama ben bu dizide de harikalar yarattıklarını düşünüyorum. Soo Ae, bir  anneyi canlandırırken Ji Tae ise seri katili canlandırıyor bu filmde. Her ikisinin de jest ve mimikleri o kadar yerindeydi ki, bana sanki gerçek bir olayı izliyormuşum gibi hissettirdiler. Ve özellikle küçük Lee Eun Ha... Konuşamayan bir kızı canlandırmasına rağmen yüz ifadesi o kadar gerçekçiydi ki ben bu kadar küçük bir kızdan böyle bir performansı izlediğime inanamadım. Kesinlikle harikaydılar. Büyük küçük, bütün rollerin sahipleri çok harika oyunculuklar sergilemişler bu filmde. 

Oyunculukların yanı sıra ben karakterleri de çok sevdim, bu filmde kafası düzgün çalışmadığı için yanlış hamleleriyle hem kendisinin hem de seyircinin canını sıkan karakterler yoktu. Bu filmde sadece seri katilin kafası zehir gibi çalışmıyordu, kurbanları da oldukça zekiydi. Çok güzel bir kedi&fare kovalamacası vardı anlayacağınız. Hangisi hangisine ne zaman üstün gelecek diye izlerken heyecandan yerimde duramadım. 

Uzun lafın kısası bu film bir başka güzel dostlar, hele bir de ilk dakikadan son dakikaya kadar seyircide düşmeyen o heyecan fırtınası var ya işte sırf onu yaşaman için izlenmesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum.

Puanım:









Yorumlar