Yorum: Snow Queen/Snezhnaya koroleva (2012)


Uzun zamandır buralara uğrayamıyordum özlemişim ^^ 
Çok fazla film izleyemediğim için böyle oldu ama bundan sonra en azından haftada bir bir film/dizi yorumumu eklemek istiyorum bloga. Haydi hayırlısı diyelim... 

Bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum -arkadaşım 1 sene önce bana müziğini dinlettiğinden beri-. 
Ama bir türlü fırsat olmadı, nedense izlemek de istemedim. Bildiğimiz Snow Queen hikayesinden çok daha farklı bu filmdeki hikaye aslında orijinaline daha yakın olduğunu duydum ama bir araştırma yapmadığım için doğruluğundan emin değilim. 

Ben filmi sevdim, ama açıkçası öğrencilerime izletirim düşüncesiyle izlediğim için biraz da çocuklar sever mi sevmez mi o bakış açısıyla yaklaştım filme. Bu açıdan bakıldığında film çok iyi. Ama siz sever misiniz işte o konudan emin değilim. Ama çocuklu bir aile için çok güzel bir versiyon olduğundan emin olabilirsiniz. 

Bu arada hazır bahsetmişken, filmi izlemeseniz bile o müziği mutlaka dinlemelisiniz. Umarım abarttığımı düşünmez ve şarkıyı siz de seversiniz ^^ 



Keyifli seyirler...

Puanım:




Yorumlar