Tavsiye Kore Filmleri (Doğaüstü-Romantik)



Bu filmlerin üçüne de yorum yapmak istiyordum ama izlemeye bile vakit bulamazken hepsine vakit ayırıp yorum yazmam neredeyse imkansız olduğu için üçü de doğaüstü filmler kategorisinde olduğundan hepsinden kısaca bir post'ta bahsetmek daha iyi olur diye düşündüm.



SPLASH SPLASH LOVE: 

Aslında bu mini dizi olarak geçiyor ama birer saatlik 2 bölümden oluştuğu için film de desek yanlış olmaz sanırım. 
Aslında bu gece Amerikan yapımı bir film izlemeyi planlıyordum ama arkadaşımın ısrarlarına dayanamayıp kendimi bu filmi izlerken buldum. İyi ki de ısrar etmiş diyorum şu anda. Bu kadar sıcak bir film izlemeyeli uzun zaman olmuştu sanırım. Pespembe romantik bir filmdi bu bence. Lise son sınıf öğrencisi olan Dan Bi'nin zaman kırılması ile Joseon Dönemi'ne gidip, dönemin kralına aşık olması anlatılıyor filmde. Filmin başı da sonu da çok güzeldi. En azından 1 bölüm daha olsaydı çok daha mutlu olacaktım ama o zaman bu şekilde hisseder miydim işte onu bilemiyorum. Eğer siz de sıcacık, sizi yormayacak romantik bir film arıyorsanız bunu izleyin derim. 



THE BEAUTY INSIDE:

Bu film konu olarak izlediğim en farklı filmlerdendi diyebilirim. Kısaca konusunu anlatacak olursam; Woo Jin, her uyandığında farklı bir vücuda sahip olan bir erkektir. Bir gün uyandığında bir kadın, başka bir gün bir çocuk olabilmektedir. Günün birinde birine aşık olur ama onu karşısına hangi vücutla çıkacaktır, ve onunla bir ilişki yaşayabilecek midir işte bunun cevabını ancak izleyerek öğrenebilirsiniz.

Farklı bir romantik filmdi, konusundan ötürü bir sürü iyi oyuncuyu da aynı yapımda görmüş oldum. Ben filmi çok beğendim, sizlere de tavsiye ederim.



WONDERFUL NIGHTMARE:

Aslında bu film Komedi ve Romantik filmler kategorisinde yer alıyor ama bence çok güzel bir aile dizisiydi aslında. 

Kazara ölen Yeon Woo, kendi bedeninde hayata dönmek için 1 ay sıradan bir kadının vücudunda yaşamını devam ettirmek zorundadır. Avukatken birden 2 çocuk annesi bir ev hanımının yerini alması onu başlangıçta zorlasa da zamanla bu duruma alışır ve hayata bakış açısı değişmeye başlar.

Her şerde bir hayır vardır lafının sinemaya uyarlanmış hali diyebilirim bu film için sanıyorum ^^ Yine güzel bir filmdi, izlemenizi tavsiye ederim.


Keyifli seyirler...

Yorumlar