Yorum: Interstellar






Uzun zamandır Asya filmleri dışındaki filmleri izlemiyordum , arkadaşla bir film gecesinde bu filmi izlemeye karar verince Asya yapımlarına küçük bir ara vermiş oldum. Güzel de oldu, bilim-kurgu filmlerini özlemişim çünkü. 

Film, insanlığı kurtarmak için uzaya yaşanılabilir bir gezen bulmaya giden bir takımın yaşadıklarını konu alıyor. 

Konu olarak aslında çok klasik gibi dursa da, bu çok farklı bir şekilde işleyip durumu artıya çevirmişler. Ben filmi çok sevdim. Görseller olsun oyunculuk olsun her şey harikaydı. Bazı kısımlarda 'acaba başka bir şekilde de mi olsaydı burası' dediğim oldu ama onlar dışında her şey harikaydı. Uzun uzadıya bahsetmek istemiyorum, zaten şu sıralar pek blog yazamıyorum. Ama bu filmi kesinlikle izlemenizi öneririm. Genellikle bilim kurgu filmleri sinemada izlenince ne kadar güzel oldukları fark ediliyor -grafik farkı- ama bu film kesinlikle öyle değildi. İzleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız ^^ 

Keyifli seyirler...

Puanım: 







Yorumlar