Yorum: Ek Villain




Ek Villain ile tanışmam Instagram'daki bir paylaşım sayesinde oldu. Bir video gördüm Teri Galliyan adlı harika bir şarkı ile ve hemen filmi izlemeye koyuldum. 



Şu sıralar filmleri konusuna bakmadan izlemeye başladığım için gidişat genellikle beni çok şaşırtıyor. Ve bu durumdan çok memnunum açıkçası. O nedenle sizin de film hakkında pek bir bilgiye sahip olmadığınızı düşünerek yorum yapmaya çalışacağım ki filmin büyüsü bozulmasın. 

Ek Villain, ölmek üzere olan bir kızın ölmeden önce yapmak istediklerini gerçekleştirmeye çalışırken Guru isimli kötü biri ile karşılaşmasını ve onun hayatını büyük ölçüde değiştirmesini konu alıyor. 

Bu film her ne kadar Kore uyarlaması olduğu için kötü eleştirilere maruz kalsa da Kore versiyonunu izlememiş biri olarak ben filmi sevdim. Müzikler çok iyiydi, konu güzeldi. Kimi zaman ağlayıp kimi zaman güldürdü -klasik Hint filmleri gibi. Kore versiyonu I Saw the Devil imiş. Yakın zamanda ona da bakacağım ama bana sanki orijinalinde aşk yokmuş gibi geliyor. Ya da geri planda kalmış gibi. Dram, Suç söz konusu olduğunda Kore filmleri çok sert bir çizgi ile ayrılıyor Hint filmleriden bence. Zira Hint filmlerinde mutlaka bir romantiklik bulabiliyorsunuz. Bu nedenle eminim her iki filmin seyirci kitlesi birbirinden farklıdır. 

Siz yorumlara bakmayın ve bu filmi izleyin derim, oyunculuklar da söylendiği gibi kötü değil ayrıca. Tamam, kabul ediyorum mükemmel de değil ama...


Keyifli seyirler...

Puanım:







Yorumlar