Yorum: La La Land (Aşıklar Şehri)









Uzun zamandan sonra bir film hakkında konuşacaksam o filmi çok sevmeliyim diye düşünüp uzunca bir süre beklemiştim ve sonunda aradığım filmi buldum ^^. Bir müzikal + Ryan Gosling&Emma Stone aşığı olarak bu film benim için biçilmez bir kaftandı. Emma Stone'u The Help filminde , Ryan Gosling'i ise Drive filminde mercek altına almıştım. The Notebook'u hala bitiremedim evet -kendimden utanmalıyım-. Bu filmde harikalar çıkarmışlar. Çok emek harcadıkları belli. Crazy, Stupid Love, Gangster Squad, La La Land ve daha fazla filmde birlikte rol alabilirler, bıkmadan izlerim ben. 

Film daha en başından bana Fame'den bir sahneyi hatırlattığı için kalbimi çalmıştı zaten bir de üzerine muhteşem müzikleri, Emma Stone&Ryan Gosling muhteşemliği eklenince... Ve tabi ki Singing in the Rain filmindeki sokak lambası sahnesi benzeri de vardı filmde. Bu film kesinlikle tadından yenmeyecek modern bir klasik. Filmi çok sevmeyenler olmuş, 'Neden?!'. 

Emma Watson'a Mia rolünü, Gosling'e de Beast rolünü geri çevirdiği için sonsuz teşekkürler. Başkasıyla aynı enerji yakalanmazdı.-Pozitif ayrımcılık yapmak burada serbest-.

Filmi o kadar sevdim ki daha fazla bir şey söyleyemeyeceğim, hala son sahne yüzümden içime öküz oturmuş olsa da Seb'in gülümsemesi unutturuyor hepsini...

Son olarak filmin Oscar ödüllerinde 14 dalda birden aday olduğunu söylemezsem olmaz.




Puanım:



Yorumlar