The Master's Sun



Yok böyle bir dizi! Ba-yıl-dımmmmm!
12. bölümün etkisinden midir, sıcağı sıcağına yorum yaptığımdan mıdır yoksa o muhteşem şarkının etkisinden midir hiç bir fikrim yok ama dizi beni etkisine feci aldı. 
Daha önce biz dizi/film hakkında bu kadar hevesle yorum yaptığımı hatırlamıyorum ..

A bu arada şarkıyı siz de dinleyin ; 







Açıkçası Kore dizilerini her ne kadar bayılarak izlesem de kendisini bu kültüre adamış, konuşmalarında illaki bir ya da iki Korece kelime olan tayfadan olamadım bir türlü. O nedenle, diziye onlar gibi yorum yapamam ya da o kadar etkisi olmaz belki ama İZLEYİN bu diziyi.. 
Baş roldeki iki oyuncuyu da daha önce izlemedim ama diziyi izledikten sonra neler kaçırmışım dedim. 
Senaristlerin de daha yeni Hong Kardeşler olduğunu öğrendim mesela. My Girlfriend is a Gumiho ve You're Beautiful'u ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim işte bu dizilerin senaristleri de Hong Kardeşlermiş. Ah bir de Big ve The Greatest Love ama bence en iyisi The Master's Sun. 

Şimdiden 2013'ün en iyi dizilerinin başında olacak gibi.. 

Umarım son bölüme kadar izleyiciler üzerinde aynı etkiyi yaratırlar, tabi fazlasına hayır demeyiz asla :) 

Neyse neyse sözü daha fazla uzatmayayım da siz de bu arada hemen izlemeye başlayın ;) 




Puanım:



Yorumlar