My Dear Desperado/Nae Kkangpae Kateun Aein (2010)





Bu hafta Kore filmleri haftası olsun madem. Çünkü öyle görünüyor ki her gün bir Kore filmini yorumlayacağım.. 
Dün yorumunu attığım film en beğendiklerimden olunca bugün de aslında pek beğenmediğim bir film hakkında yorum yapayım dedim. Yorum yapmamdaki amaç izlemek isteyen varsa şimdiden filmin aslında çok da iyi olmadığını bilsin diye. Çok uzun bir yorum olmayacak anlayacağınız.

Jung Yu Mi'yi Que Sera Sera ya da Discovery of Romance dizilerinden hatırlarsınız belki, kendisi bu dizide küçük kasabasından Seul'de çalışmak için ayrılan ancak kısa bir süre sonra çalıştığı şirket iflas edince kendini izbe bir apartmanda bir gangsterin komşusu olarak bulan Se-Jin adında bir kızdır. Bir yandan part time olarak çalışırken bir yandan da iş aramaktadır. Gangsteri ise Park Joong Hoon canlandırıyor, başka dizi ya da filmlerini sormayın zira ben de bilmiyorum. Baş roller arasında 20 yaş kadar bir fark var, kimisi böyle olunca izlemek istemiyorum o yüzden söyleyeyim dedim.. Nereden biliyorsun derseniz ben de bir zamanlar öyleydim, kendimden biliyorum :)

Aslında filmin potansiyeli var ama çok iyi değerlendirilmediğini düşünüyorum. Kız değil ama gangster Oh Dong-Chul gerçekten değişik bir karakter. Ama bir şeyler eksikti filmde. Tamam başlangıçta hızı düşük olabilir ama en azından sonlara doğru heyecanın artmasını bekliyor insan. Bu filmde ise hiç de böyle bir şey olmadı. Filmi arkadaşımla izledik ve son dakikaların gelmesini iple çektik. Kitaplarda tamam ama bence filmlerde heyecan düşmemeli diye düşünüyorum, topu topu 2 saat sürüyor hatta o kadar bile değil. Bari eziyet gibi gelmesin insana o dakikalar. Kitaba kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz ama filmde öyle bir şey de olmuyor, yarıda bıraktın mı devamı gelmiyor o filmin.

Yine de kendinizi zorlarsanız izleyebileceğiniz bir film, Tabi o kadar zamanınız var mı bilmiyorum.
Puanım:
Aslında 4 puan da...


Yorumlar