Yorum: Recipe For Love




Şu sıralar canım sıkıldıkça ya da çok yorgunsam ve dinlenmek istiyorsam romantik film izliyorum. Oldukça iyi geliyorlar benden söylemesi. Tabi ne yazık ki, onca zamanın birikimi ile çok da güzel filmler kalmamış izleyecek. Ya da ben bulamıyorum, bilemedim. 

Recipe for Love'ı daha önce hiç duymadım, zaten Tv filmiymiş yani duymamış olmam çok da ilginç değil sanıyorum. Mesele Tv filmleri oldu mu büyük beklentiler içerisine girmemeyi öğrenmiştim neyse ki. Filmi izleme sebebim konunun ghost writing ile ilgili olmasıydı amma-ve-lakin aradığımı bulduğumu söyleyemem. Ben daha kavgalı dövüşlü, gizli kapaklı entrikalı bir şey bekliyordum oysaki. Neyse ki söz konusu yemekler oldu mu çok da kötü olamıyor bir film :)

Film kısaca, ünlü bir şef ile kitabının hayalet yazarı olan ve bir gün çok ünlü bir şef olmak isteyen Lauren arasındaki -kısmen- nefretle başlayan ilişkiyi konu alıyor.

Gerçekten çok kısa bir tanıtım oldu :) Film de keşke biraz daha kısa olsaymış ve uykumu getirmeseymiş diyorum. Şu an aslında ne desem de yazıyı uzatsam diye düşünüyorum ama yok. İşte orta halli bir filmdi. Boş zamanınız varsa izlenebilecek türden. Oyunculardan da bahsetmiyorum zira kendilerini tanımıyorum. Sadece Lauren rolünü canlandıran Danielle Panabaker'ı oldukça sempatik buldum ama Shawn Roberts için aynı şeyi söyleyemeyeceğim zira film boyunca İpana reklamlarını izliyormuşum hissi yarattı bende. Bence kötü adam rolü daha çok yakışacaktır kendisini, naçizane fikrim. Daha da unutmam kendisini, eh bir şekilde akılda kalmak da güzeldir belki. 

İzlemeyi düşünenlere şimdiden keyifli seyirler.


Puanım:



Yorumlar