Yorum: Sword Art Online (2012-)





Bu sene Kore dizilerine ara verdim fakat bu durum ruh halime pek de iyi gelmedi. Sürekli bir arayış içerisindeydim ve dedim ki 'madem Kore dizisi izlememeliyim neden bir anime izlemeyeyim?' Ve internette dolanırken Sword Art Online ile karşılaştım. Animelerin süreleri ve bölüm sayıları kısa olduğu için dizidense anime izlemek daha çok işime geliyor. Bu animede online bir oyuna hapsolan oyuncuların, oyundan çıkmaya çalışmalarını izliyoruz. 

Online oyunları severim, her ne kadar çok oynamasam da, o yüzden bu animeyi ilk bölümden itibaren sevdim. Karakterleri de beğendim. Ama şu zamana kadar en beğendiği anime Ay Savaşçısı olan ben, bu animede şöyle bir durdum. İlk sezonu izledim sonra bir baktım devam ediyor anime ama bende mecal kalmamış izleyecek zira bütün bölümleri içinde bulunduğum tüm o yoğunluğa rağmen 1 haftada bitirmeye çalışınca canım ara vermek istedi. Sonra da bir türlü devam edemedim izlemeye, baktım ki tüm hevesim kaçmış. Zaten izlediğim sezon sanki iki anime gibiydi, son 6 bölümü yanlış hatırlamıyorsam bambaşka bir çizgide ilerlemeye başlamıştı. Durum böyle olunca devam etmek istemedim, keşke o son bölümler 2. sezona dahil olsaymış dedim. 

Bunlar dışında, Ay Savaşçısı'nın verdiği zevki vermese de oldukça güzel bir animeydi diyebilirim :) 

Puanım:




Yorumlar