Bourne Serisi'nin Son Filmi --> Bourne Legacy / Bourn'un Mirası


Konusundan artık bahsetmeye gerek yok sanıyorum.




Ve sonunda Bourne'un Mirası'nı da izlemiş bulunmaktayım. Filmin puanının serinin diğer filmlerine göre daha düşük olduğunu söylemiştim önceki yazımda (http://dizi-filmdiyari.blogspot.com/2013/03/gecmisi-olmayan-adam-bourne-series.html), nedenini de bu filmi izledikten sonra anladığımı düşünüyorum. Başarısız bir film olduğunu kesinlikle düşünmüyorum ama Matt Damon'un filmde olmaması filmin seyirci kitlesini de etkilemiş olsa gerek. Bir de üçlemeden bağımsız bir film olması da bir başka sebep tabi. 

Daha çok olayları açıklayıcı bir film olmuş Bourne'un Mirası tabi yine de tam bir açıklama yok. Romanlardan uyarlama bir seri olan Bourne Serisi'nin daha 6 tane romanı var okunacak/çekilirse izlenecek. Fakat Matt Damon başlangıçta bir üçleme olacağı söylendiğinden ve serinin devamının çekilmesinin filme gölge düşüreceğini düşünmesinden dolayı 4. filmde oynamamış yani diğer filmler çekilir mi ya da çekilirse Matt Damon oynar mı bilinmez. Ama beni fena sardı bu seri o nedenle romanları okuyacağım sanırım :) 



Filmin o etkileyici soundtrack'ı.



Yorumlar