My Best Friend's Wedding / En İyi Arkadaşım Evleniyor

Julia Roberts demiştik en son değil mi ?. Nedense şu sıralar birbiri ile bir şekilde bağlantılı olan filmleri ard arda izliyorum. Notting Hill 'den sonra şimdi de My Best Friend's Wedding ! 



Aslında izlerken başlarda biraz da Cecelia Ahern'in  Love, Rosie kitabını anımsattı bana. Olaylar tamamen farklı gelişti tabi. Filmi özellikle Say A Little Pray For You şarkısı için izlemek istiyordum ve sonunda izleyebildim. Filmdeki tüm şarkılar güzeldi gerçi ayırım yapmamak gerek, özellikle de bunun için de Oscar'a aday olmuş bir filmin müziklerine başka bir yorum da getiremezdik zaten.
Hoş bir romantik-komedi filmiydi. Julia Roberts yine göz dolduruyordu, aslında 90'ların filmlerine biraz mesafeliyimdir kıyafetlerinden dolayı ama gittikçe alışıyorum gibi :) 
Kıyafetler bile filmi gölgeleyememiş. 
Julia Roberts ve Cameron Diaz ikilisi de olunca film ne kadar klasik olsa da izlemekten bıkmıyor insan. 

Konusu: Julianne Potter ve Michael, eğer uzun süre kimseyle evlenemezlerse birbirleriyle evleneceklerine dair bir anlaşma yaparlar. Ancak Michael, Kimberly ile evlenmeye karar verince onu kıskanan ve aslında ona içten içe aşık olan Julianne, bu evlilik planını bozmak için işe koyulur. Evliliğe sadece 4 gün kalmıştır ve Julianne, onları ayırmak için elinden gelen her şeyi yapacaktır.







O şarkı;




Keyifli seyirler...



Ben filmi bulmakta oldukça zorlanmıştım, izleyemeyen ama izlemek isteyen varsa arama motoruna  "My Best Friend's Wedding watch online" yazarsa Türkçe kaynaklardan olduğundan daha çok kaynak bulacaklardır eminim. 

Yorumlar